Jeffrey en Roos Stoute
Wij hebben al een aantal jaren de mooie verhalen moeten aanhoren van onze buren Marijke en Jorrit over hun belevenissen op de Weissensee.
Mijn dochter en ik hebben besloten om dit jaar ook mee te gaan naar Oostenrijk en proberen minimaal 2x 100 kilometer te schaatsen!
Wij gaan ons inzetten voor team RKC van Rene Ruitenberg en proberen zoveel mogelijk geld op te halen voor zijn stichting die opkomt voor kansarme kinderen in Namibië. Help ons mee om een mooi bedrag bij elkaar te schaatsen.
Tussenstand
€ 1.310,-
Mijn target is € 2.000,-
Sponsoren Donaties
margrietkoetsier - € 25,-
Zet hem op ,goed bezig !!!!!!!!
Favionelson Alfonso - € 40,-
Wim Ans - € 15,-
Geen scheve schaats rijden haha
Tinus - € 15,-
Veel plezier samen!
Johan Fijn - € 25,-
Suc6 toppers
Dekker - € 50,-
Succes Jeffry en Roos gaat jullie lukken
Janny en Kor Klaver - € 15,-
Jullie inzet kennende gaat dit zeker lukken. Veel succes!
Hans en Marian - € 15,-
Zo 2 x 100 km. Mogen jullie nog wel even trainen.
Joke barend - € 15,-
Goed trainen dan moet het lukken.
Succes allebei.
Paul bertram - € 50,-
Jeffrey red dit nooit, maar gelukkig hebben we Roos nog ;)
Ilse - € 5,-
Veel succes en plezier samen!
Danielle - € 5,-
Succes! Jullie kunnen het
Pa en ma Stoute - € 50,-
Veel succes allebei jullie kunnen dit!!!
Harmen huenestein - € 50,-
Zet hem op collega!
Branm - € 50,-
Wat goed dat jullie dit doen! Veel succes
Michiel - € 25,-
Wat tof dat jullie dit gaan doen. Heel veel succes alvast samen!
Silvia van Hulst - € 50,-
Jullie kunnen het!!
Francisco en Tineke - € 10,-
Wat mooi om dit samen te (willen) doen. Veel succes met de trainingen!
Sebastian - € 100,-
Sebastian en Max
RKC Prestatietocht 2027
Vind je het leuk om ook mee te doen met dit evenement of wil je weten wie er nog meer meedoen?
Bekijk alle informatie